torsdag den 4. oktober 2012

Mit første rigtige blog indlæg :)

Hej til alle jer der gider at læse med.... måske lidt selvfedt at skrive alle :) men håber da jeg vil trække folk til efterhånden som tiden går og indlæggene strømmer til.


Jeg har længe tænkt jeg gerne ville have en blog, og nu skulle det altså være. Men hvorfor egentlig? tjaa.. fordi jeg er så so f***ing speciel som Christe Feldthaus ville sige .. fnis, ej det er ik derfor. Nok mere bare fordi jeg har meget på hjerte, fordi folk bliver nysgerrige når de høre om vores hverdag og fordi det bare er totalt fedt at have sin egen lille dokumentations side på nettet, hvor det er mig der bestemmer.. simpelthen.


Som den skarpe læser nok allerede har gættet, så kommer denne blog primært til at omhandle miljøet, da det er det jeg brænder for (ikke at jeg er hellig eller noget, på ingen måde!). Udover blog indlæg om hvordan jeg vælger at passe på vores miljø, vil bloggen også have omdrejningspunkt om slynger, stofbleer, samsovning og blw - alt sammen taget udgangspunkt i min egen familie. Og det synes jeg er vigtigt at understrege, jeg vil ikke pådutte andre vores måde at leve på, og jeg siger ikke nogen måder er bedre end andre. Jeg beskriver bare hvad jeg mener er bedst for lige netop vores familie - og så kunne det jo være fedt HVIS jeg pludselig inspirerede andre :)


Der kommer sikkert og masser af indlæg om hverdagens små glæder, skønne børn og katte, og når børn og katte er knap så skønne ;) fx har en kat lige slikket på min chokoladekage ! Big mistake !! 
Næste blog indlæg må blive en præsentation af mig selv og de tre mandfolk jeg lever sammen med, og pt 5 sindsyge katte....


Så læs med, med interesse og god tone - det skal nok blive sjaaaaw og mega spændende i hvert fald... eller.. jeg kan lokke med søde søde killinge billeder hvis det skal være *gg*

Men her kan I da få lidt hverdags billeder, bare fordi vi er så skide lækre <3












Ingen kommentarer:

Send en kommentar